top of page
  • Writer's pictureآر. سی. اسپرول

مسیر مرگ آر. سی. اسپرول



مسیر مرگ

آر. سی. اسپرول


این عادت من هست، هفته ای یکبار،قطعه ای جواب مختصر،به پرسش خواننده ای می نویسم. همچنین هر هفته، یک قطعه، در زمینه مورد نظرم، می نویسم. حقیقت این است، حتی، تکه های پاسخ پرسش ها، به چیزی که موضوع مورد نظر من هست ، گرایش دارد. این قطعه ها، در گوشه های گوناگون دنیای وسیع وب منتشر و ارائه می شوند، خیلی از آنها، فرصت اظهار نظر را از دست می دهند. اول این هفته، پاسخ کتاب مقدس به چند همسری و صیغه را بررسی کردم. اگرچه خادمینی هستند که با این چیزها کنار آمده اند، من گمان دارم که بسیاری از خوانندگانم در این مسیر خاص وسوسه می شوند. من زمانی را برای پاسخ به این پرسش صرف کردم، به هر حال، این فرصتی به من داد تا به چیزهایی که برایم جذاب اند، هدایت شوم، راه صبورانه ای که خدا با حماقت های ما کنار می آید. در یک زاویه خاص، بحثی منتج می شود که متاثر است از اینکه چطور این مسئله نادر است و یا چرا من به پرسش های مهم تری در رابطه با وفاداری سکسی– پورنوگرافی ، اشاره نکردم  و من اینجا هستم. گمان میکنم، تنی چند از خوانندگان بلاگ من، دوستان فیس بوک ام یا حتی دنبال کنندگان توییتر ام آنجا نیستند، آنهایی که به طور جدی به گرفتن همسر دوم یا صیغه وسوسه می شوند. گمان می کنم، کمتر از اندکی، حداقل در میان مردان، هرگز به پورنوگرافی وسوسه نشده اند و عینا، هزاران نفر از آنها در این دام وحشتناک گرفتار اند. گمان می کنم، به هر شکل، همه آن مردم دنیا که مطالب من را در اینترنت می خوانند، مشکلات مرتبط دیگری دارند– ما به کتاب مقدس اعتقاد نداریم.

پورنوگرافی، بر طبق کتاب مقدس، مسیری به سوی مرگ است.

در اینجا توانستم زمانی را به جمع آوری آمارهای تکان دهنده ای اختصاص دهم یا بعضی مثال های مرتبط به پورنوگرافی را به اشتراک بگذارم. توانستم تئوری ام را در ارتباط با اینکه چرا این شیطان به طور سرسام آوری در حال صعود است، شرح دهم -( کمترین نکته این هست که اینترنت اولین سیستم حامل پورنوگرافیست که مستلزم انجام این کار با یک انسان نیست. ننگ خرید یک مجله یا اجاره یک ویدئو، زمانیکه شما، فروشنده یا هر کس دیگری در فروشگاه می داند که چطور این محصول مورد استفاده قرار می گیرد، یک بازدارنده نسبتا قویست.) در عوض من می خواهم حکمتی را با شما به اشتراک بگذارم که برای خودم، پسرم، و آن انسان های مطیعی که سالهاست تحت مراقبت من هستند، موعظه کنم.

پورنوگرافی صرفا یک گناه نیست. صرفا یک گناه شرم آور نیست. صرفا یک حمله به تخت ازدواج شما و همه فامیلتان نیست.پورنوگرافی، بر طبق کتاب مقدس، مسیری به سوی مرگ است :

«پس او را با سخنان بسیار بفریفت و با چرب زبانی اغوا کرد. و جوان بی درنگ از پی او روان شد، همچون گاوی که به کشتارگاه می رود، و آهویی که به دام گرفتار می آید، تا آنگاه که تیری بر جگرش می نشیند، چنان پرنده ای که به سوی دام می شتابد، و نمی داند که به بهای جانش تمام خواهد شد. پس حال ای پسرانم، به من گوش فرا دهید و به آنچه می گویم توجه کنید. دل شما به راه هایش متمایل نشود و در طریق هایش گمراه نگردد. زیرا بسیاری را از پا در افکنده و کشتگان بی شمارند. خانه او راه گور است، که تا به حجره های مرگ سرازیر می شود.»

(امثال سلیمان ۷ : ۲۱ – ۲۷)

ما به حماقت همان مرد جوانی هستیم که جگرش ضربه دیده بود، نه برای اینکه به وسوسه پورنوگرافی تسلیم می شویم، برای تسلیم شدن به وسوسه خوار شمردن کلام خداوند. ما فکر می کنیم این تنها صحبت کردن درباره، میدانید، خیانت واقعی، نه آن چیزیست که عیسی مسیح در موعظه بالای کوه درباره اش صحبت کرد. فکر می کنیم این اما، تصویر یک کلمه، یک قیاس ، یک استعاره طراحی شده برای ترساندن ما از این مسیر است. آنچه که در عوض هست، کلام خداست که برای هشدار دادن ما از مرگ، طرح شده است. اگرچه من نمی توانم به آنها استناد کنم، مطالعاتی را خوانده ام که نشان داده بود که غالبا آنچه مردان زمان دیدن پورنوگرافی جستجو میکنند، آنچیزی نیست که معمولا در عموم پوشش داده شده است. آنها در عوض به دنبال صورت ،‌چشمها هستند. اینجا آن زن دروغی را می گوید که او مال خود ماست، که ما می توانیم از برکات جنسی مشترک جدا از وفاداری به عهد، لذت ببریم، اینکه او خودش را به ما خواهد داد. او دروغ می گوید همانگونه که به دنبال هدایت ما به سمت مرگ است. مشکل ما پورنوگرافی نیست. مشکل ما اینست که به خدا باور نداریم. کلمات آن زن منجر به سقوط به اطاق مرگ است. کلام خدا چراغی برای پاهای ماست. هر آنچه از ابزار اینترنتی برای مبارزه با آنها نیاز دارید به کار گیرید. هرکتابی را که نیاز دارید، بخوانید. هر مشاوره کتاب مقدسی که نیاز دارید برای آزادی، لحاظ کنید. اما فرا همه، ایمان به کلام خدا را به یاد داشته باشید. باور به آن زن و خودتان، مرگ خواهد بود. ایمان به خدا، زندگی. مشکل ما پورنوگرافی نیست. مشکل ما اینست که به خدا باور نداریم.

دکتر  آر. سی . اسپرول ۱۵ ژانویه، ۲۰۱۱

facebook.png
twitter.png
mail.png
whatsapp.png
telegram.png
bottom of page